3 rok biologii UAM

Aktualności i sprawy bieżące - nowy plan

ultraviolet - 2010-09-29, 14:04
Temat postu: nowy plan
kurcze dowalili nam zajęcia w piątek i to do późna... myślicie że dałoby sie jakoś przenieść? np na czwartek? kto jest za?
Monia - 2010-09-30, 14:34

noo, piątek do 18?! Może uda się coś pokombinować, tylko dobrze byłoby też wiedzieć kto prowadzi te zajęcia i jak wygląda nowy podział na grupy - podobno miał być dzisiaj na stronie
:-/

ultraviolet - 2010-09-30, 15:59

podobno dr krenz- niedbała , trzeba sie spiąć i załatwić to jak najszybciej zeby pózniej nie było ze nie ma wolnych sal już ;/
Monia - 2010-10-01, 21:56

Nom, racja. Wtorek? - wtedy są ćwiczenia, można się zebrać i iść zorientować się, czy da rade coś z tym zrobić.
ultraviolet - 2010-10-02, 14:01

a czemu nie w poniedziałek? przeciez tez są wtedy cwiczenia
DariaW - 2010-10-02, 14:49

Na Entomologie pewnie nie wszyscy chodza, a genetyka wedlug planu zaczyna sie dopiero w listopadzie (a nawet jak by byla to sa godziny dziekanskie do 13, wiec by jedna grupa nie przyszla) ;-) chyba ze wszyscy chodza na entomologie, ale tego nie wiem :-P
ultraviolet - 2010-10-02, 16:15

aha :P to ja nie widziałam tego że genetyka jest dopiero od listopada.
a ta entomologia to był jakis przedmiot do wyboru czy to monograf czy o co loto?

DariaW - 2010-10-02, 16:58

Tak mi sie przynajmniej wydaje, ze jest od listopada, bo jak sie najedzie myszka na planie na te cwiczenia to wyskakuje data "od: 2010-11-29 do: 2010-12-13", ale tego sie trzeba dowiedziec jeszcze...

Entomologia to byl przedmiot do wyboru (kierunkowy albo specjalistyczny - nie pamietam juz dokladnie), tak samo jak podstawy bioinformatyki, wiec chyba nie trzeba chodzic, jezeli sie wybralo cos innego, ale to tez trzeba sprawdzic...

pasqdnik - 2010-10-02, 17:09

DariaW napisał/a:
Na Entomologie pewnie nie wszyscy chodza, a genetyka wedlug planu zaczyna sie dopiero w listopadzie (a nawet jak by byla to sa godziny dziekanskie do 13, wiec by jedna grupa nie przyszla) ;-) chyba ze wszyscy chodza na entomologie, ale tego nie wiem :-P

Kiedy są te godziny dziekańskie? możesz coś więcej o tym napisać i skąd te informacje? Na stronie wydziału nic znaleźć nie mogę

DariaW - 2010-10-02, 17:18

Agnieszka mi powiedziala, ze pani w dziekanacie jej powiedziala, ze jest inauguracja i sa godziny dziekanskie w pn w tym czasie, ale nie pamietam dokladnie, bodajze od 9:30 do 13, ale glowy sobie nie dam uciac za ta informacje;)
ultraviolet - 2010-10-02, 22:51

DariaW napisał/a:
Tak mi sie przynajmniej wydaje, ze jest od listopada, bo jak sie najedzie myszka na planie na te cwiczenia to wyskakuje data "od: 2010-11-29 do: 2010-12-13", ale tego sie trzeba dowiedziec jeszcze...

Entomologia to byl przedmiot do wyboru (kierunkowy albo specjalistyczny - nie pamietam juz dokladnie), tak samo jak podstawy bioinformatyki, wiec chyba nie trzeba chodzic, jezeli sie wybralo cos innego, ale to tez trzeba sprawdzic...


szkoda bo pewnie bedzie fajna ta entomologia ( to o robaczkach co w trupach siedzą czy mi sie zdaje? )
a niechce wam sie przyjść w poniedziałek zeby spróbować załatwić ten piątek? bo pózniej moze byc za późno

DariaW - 2010-10-02, 23:01

Ja chodze na entomologie, wiec i tak bede;) ale mysle, ze nie wszyscy przyjda, zwlaszcza, ze tylko kilka osob na forum wchodzi;)
Monia - 2010-10-05, 17:54

W planie pojawiły się ćwiczenia z entomologii, w czwartki od 13.45 do 15.15.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group